2017

published on



Vuoden hiljaiselon jälkeen olen täällä taas! Vuodessa on ehtinyt tapahtua paljon, sain päätökseen Tampereella hammashoitajan opiskelut ja aloittanut uudet opiskelut Helsingissä suuhygienistiksi. Kävin viime vuonna Espanjan auringossa ja Puolassa äitini syntymäpäiviä viettämässä. Kesän työskentelin hammashoitajana Loimaalla. Elin kevään ja kesän ilman konetta ja tässä ehkä isoin syy blogin vähäiselle päivittämiselle. Koska kännykkä oli minun somekäyttöön ihan riittävä, en nähnyt tarvetta koneelle vasta, kun aloitin opiskelut uudessa koulussa. Helsingissä asuminen on lähtenyt hyvin käyntiin, ja viihdyn täällä! Asun linnanmäen vieressä ja ainakaan vielä minulle ei ole negatiivistä kommenttia seudusta. Innolla olen kolunut Helsingin seudun rafloja ja kuppiloita, niistä ehkä myöhemmin lemppareita ja omia henkilökohtaisia suosituksia.

Se millaista blogin päivittäminen tulee tulevaisuudessa olemaan en osaa sanoa. Pyrin kuitenkin koulun ja harrustuksien lomassa päivittelemään tänne mun ruokajuttuja silloin kun aika sen minulle suo.
Tilanne on nyt päivitetty ja jottei tämä postaus jää vaille kuvia, niin aloitetaan ottamalla katsaus vuoteen 2016 mun lempihetkistä ruokakuvien merkeissä.






 // Mustekalan muste pastaa Sergio's // Sushi Tampere Makasushi // Mercato Puola // Itsetehdyt mätileivät // Naughty BRGR // Elokuun rapujuhlat // Espanja aamupala // Ruisrock pastaBOX //


Kuulumisiin!!


RELATED POSTS

Lähetä kommentti

Kommentit

Popular Posts