Pipariksi meni

published on

Heippa ja hyvää joulua kaikille! Mulla meni tää joulukuu otsikostakin päätellen aivan pipariksi. Mulla oli kauheat suunnitelmat blogin suhteen joulukuuhun, mutta minkäs teet kun kone oli siitä joulukuun ensimmäisestä päivästä asti rikki ja on edelleen. Nyt olen kotona ja tulin kirjoittamaan tänne lyhyesti ennen joulupuuron syömistä, sillä moni on varmasti ihmetellyt, miksei minusta mitään ole kuulunut. Nyt aattona minun on turha pommittaa joulukuun ohjeitani tänne, sillä nyt minä rauhoitun ja vietän aikaa rennosti perheen kanssa, jospa vielä yksi työläinen saatais kotiin kello 12 jälkeen. Tältä päivältä odotan tietysti hyviä ruokia ja ähkyä olotilaa. En minä kumminkaan teitä tyhjin käsin jätä, alempana ohje minun jouluisiin rocky roadeihin, joista osa meni pusseihin kavereille ja osa omaan suuhun, hihi.

Jouluiset rocky roadit

maitosuklaa levy
valkosuklaa levy
pipareita
hopeisia helmiä
kuivattuja karpaloita

Sulata vesihauteessa suklaat ja kaada vuuan pohjalle
Ripottele päälle ainekset ja laita jääkaappiin kovettumaan
Syö tai hotki

Ja vielä kerran oikein ihanaa joulua kaikille! 


RELATED POSTS

Lähetä kommentti

Kommentit

Popular Posts