Ensimmäinen joulukuuta

published on

Iltaa kaikille! Tulin kertomaan mun kahden viikon kuulumiset. Mihin nää viikot on mennyt? Ihan hujauksessa ja nyt kun ajattelen olen tehnyt vaikka ja mitä. Tänään oli niin outoa tajuta rapussa, että on joulukuun ensimmäinen päivä? Ja tietty kun olin sinne rappuun ehtinyt mennä tajuamaan tämän asian, oli mun tultava takaisin ylös vaan ja ainoastaan sen takia, että olin unohtanut avata mun suklaakalenterin, hah!
Mitä mä sit oon touhunnu näinä parina viikkoina? Me ollaan oltu tyttöporukalla K-reivi nimisessä tapahtumassa Loimaalla, oon käynyt katsastamassa remontoidun Mylly- kauppakeskuksen, jonka uusi puoli oli kyllä tosi kiva, tykkäsin. Ja varsinkin nämä uudet ruokapaikat! Voi taivas, kuinka hyvä pizzeria sinne oli tullut ja se ei todellakaan ollut millään lailla perinteinen. Otettiin poikaystäväni kanssa molemmat "pizza-ateriat" joihin kuulu omavalintainen salaatti ja kaksi sliceä pizzaa, hinta 9.90. Itse tiesin heti mitkä mä sieltä vitriinin takaa valkkaisin. Kana-gorgonzola-päärynä & parmankinkku-rucola-mozzarella- balsamico, yummy in my tummy!! Salaatiksi otin tomaatti-peston.
Sit viime viikkoon, mullahan siis alko taas pitkän harkan jälkeen koulu, joten nokka kohti Tamperetta ja täällä sitä ollaan. Uutta asiaa tosi vauhdilla taas tullut ja tänään tehtiin alkumalleja omasta ja kaverin suusta. Mulla viellä huomenna edessä kipsimallin hiontaa, sit voin esitellä millaset hamput sain tehtyä.
Mutta palataan vielä pari päivää taaksepäin ja mennään viikonloppuun. Olin nimittäin tän vuoden ekoissa pikkujouluissa. Pikkujoulut olivat Logomossa ja meillä oli liput Show&dinneriin. Esiintyjinä sinä iltana oli Yö ja Popeda ja tätä ennen meillä oli seisovapöytä kitchenin puolella. Ja yllätys yllätys, ruoka oli hyvää. Oli monia erilaisia salaatteja, kermaperunoita, hunajaporkkanoita, haudutettua lihaa ja lohta. Jälkkäriksi omena-kaurapaistosta ja vaniljakastiketta. Ilta oli oikein onnistunut ja hauska! Kiitos siitä koko poppoolle, joiden kanssa tuli oltua :).
Nyt siis olen jouluun asti Tampereella ja jätin kameran kotiin mun tavarapaljouden takia, minkä raahasin Loimaalta tänne. Joten yritän pärjätä tämän kuukauden kännykän kameralla. Toivotaan nyt, että maat muuttuis äkkiä valkosiksi ja muistakaahan aamuisin avata joulukalenterin luukut! Kuulumisiin.

Qualitano- Kauppakeskus Mylly

LoGoMo

RELATED POSTS

2 kommenttia

  1. Nälkäisenä kun lukee, tulee vesi kielelle :)

    VastaaPoista

Kommentit

Popular Posts